top of page

START
Jahorina, 11:00 am

NAŠA PREPOZNATLJIVA TRKA

MIDI postaje naša prepoznatljiva trka. To je pravi užitak za trkače staza i zaljubljenike u prirodu koji žele izazovnu trku, ispunjenu raznovrsnim pejzažima. MIDI trka ima drugačiju atmosferu od MINI trke, ali također je kružna trka koja počinje i završava na visoravni hotela Rajska dolina na Jahorini. Dok ruta MINI trke pruža nevjerovatan pogled na otvoreni planinski prostor, ruta MIDI trke proteže se kroz četinarske i bukove šume sve do Gole Jahorine i njenih prostranih livada, obuhvatajući tako najrazličitija okruženja Jahorine. Ova trka dugačka 30 kilometara, s ukupnim usponom od 1.200 metara, nešto je zahtjevnija i stoga je namijenjena onima koji žele staviti svoj psiho-fizički potencijal na test, zadržavajući se u zoni uživanja u prirodi i njenim blagodetima bez pretjeranog napora i iscrpljenosti.

Krećući na nezaboravnu avanturu s preostalim trkačima MIDI trke od hotela Rajska dolina, preko staze Poljice, oštro ćete skrenuti ulijevo, preći asfaltnu cestu i, uz kratki uspon, grebenom nastaviti prema Gnjilim ribnjacima i prema Kalajdžijinom kamenu. S ove atraktivne tačke, staza se spušta, prvo nježno, a zatim strmo, do ispusta, gdje oštro skreće desno. Slijedeći putanju ceste i vodoopskrbe ispod kompleksa stijena Hladila, nastavljate prema Vrelu Praca, prelazeći tri skijaške staze doline Praca. Prolazeći tik uz Vrelo Praca, nastavljate stazom starog austrougarskog vodovoda prema Stanskom Vrelu, odakle ćete skrenuti lijevo i krenuti dugim usponom kroz široku travnatu dolinu Staro Plandište do točke od 1843 metra nadmorske visine, s koje možete uživati u prekrasnom pogledu na Ravnu Planinu, Romaniju, Golu Jahorinu i šumom pokrivene strme sjeverozapadne padine Jahorine prema Borovcu, Vrhpraci i Ostroj Glavi. Slijedeći sam rub grebena, nastavljate prema prvoj stanici za osvježenje, Staro Plandište.

S ovog mjesta staza nastavlja ispod Klekovog Brda, Kraljičinog Guvna do Klanca, odakle se uspinje polako prema Sjeništu, na 1910 metara nadmorske visine. Od Sjeništa, staza se proteže nizbrdo prateći makadamski put niz padine Priratke, prema izvoru Hladenca, gdje skreće desno uz blagi, ali dugi uspon do vrha Komina, koji ostaje s desne strane, odakle kroz duboku dolinu Klanca, ispod Kozute, dolazite do široke sedle između vrha Kosute i brda Klanac. Ovaj dio staze prolazi kroz spektakularan reljef, koji je u ovoj regiji jedinstven i izuzetno atraktivan sam po sebi, te kao takav podsjeća na alpske krajolike, a ne na uobičajene motive Jahorine. To će biti neobično iznenađenje za sve ucesnike MIDI trke.

Staza zatim nastavlja kratko duž starog vojnog, makadamskog puta, a zatim niz široku travnatu dolinu skreće lijevo prema izvoru Pavlovac, gdje se nalazi druga stanica za osvježenje ove trke. Nastavljate putovanje makadamskim putem kroz travnate doline i brežuljke Gole Jahorine, izmjenjujući uspone i spustove prema jugoistočnom grebenu Bica, s kojeg se vidi dolina rijeka Zeljeznica i Bistrica, kao i planine Igman, Bjelasnica, Treskavica, Zelengora, Volunjak, Maglic i druge impresivne planinske masive.

Spuštajući se u široku dolinu ispod grebena Bica, staza oštro skreće desno, prateći makadamski put, i uz blagi uspon ulazite u zatvorenu kružnu dolinu ispod samog vrha Ogorjelice. S ovog mjesta, staza se oštro uspinje po padinama Ogorjelice, prema Olimp Baru i jezeru, i nastavlja slijediti makadamski put oko jezera, pridružujući se skijaškoj stazi br. 1. Slijedeći ovu stazu, spustiti ćete se do naselja Sator, a zatim skrenuti lijevo na skijašku stazu br. 7, koja će vas odvesti sve do početka staze Poljice. Okretanjem ulijevo prema visoravni hotela Rajska dolina uspješno ćete završiti svoju MIDI trku.

Jeste li spremni za ovaj izazov?